Онлайн-баркемп з нагоди Всеукраїнської акції " 16 днів проти насильства"


Онлайн-баркемп з нагоди Всеукраїнської акції " 16 днів проти насильства" 2021 року

Щорічно в Україні, з 25 листопада до 10 грудня включно, проводиться Міжнародна кампанія «16 днів проти насильства».Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.Яку ініціював Перший всесвітній інститут жіночого лідерства у 1991 році. Дати початку та завершення Кампанії вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.


В Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14, соціально-психологічною службою були проведені наступні заходи:


25 листопада 2021 року 

" Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок"

-Заняття з елементами тренінгу: "Спілкування без конфліктів"

Мета: поглибити знання учнів про поняття спілкування та конфлікт; навчитися використовувати у спілкуванні з іншими людьми тактику співробітництва; знаходити конструктивні способи вирішення проблемних ситуацій; працювати над розвитком професійної рефлексії ; ознайомити з методами розв'язання конфліктних ситуацій.

З вихованцями гуртка "Психолог і Я" заняття на тему" Чому люди сваряться"

Мета: розвивати пошану до інших і самоповагу, навчити долати і переборювати внутрішній неспокій, підтримувати один одного, довіряти й довірятися.Учити досягати успіху без суперництва.





26 листопада 2021 року:
" Міжнародний день захисту прав жінок та Всесвітній день інформації"


- Профілактичне заняття на тему: "Зростаємо без насильства"

Мета:допомогти дітям усвідомити, що таке насильство, сформувати негативне ставлення до насильства, виховувати позитивне ставлення один до одного.

- Заняття "Насильство, жорстока поведінка: форми виявлення, профілактика, допомога"

Мета: ознайомити учнів з визначенням ознак фізичного, психологічного чи сексуального насильства над дітьми; ознайомити з поняттям " булінг" і запобіганню в школі, надати інформацію про закони, що захищають жертву.






29 листопада 2021 року
"День електронних листівок"

Учні 9-А класу долучилися до виготовлення соціальної реклами "(НЕ)Безпека поруч"
З учнями 5-Б класу було проведено пізнавально-розважальний тренінг " У медіа лабіринтах", мета : розвиток медіакомпетентності учнів; розвиток уміння захистити себе в умовах " епідемії" дезінформації"; формування уявлення про медіагігієну; розвиток критичного мислення учнів; розвиток вміння протистояти фейкам; формування уміння співпрацювати в групі"
З учнями 8-Б і 10-Б класів було проведено заняття на тему: " Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медіа", мета: ознайомити учнів із способами і методами критичного сприйняття інформації та розвивати навички протидії маніпуляціям мас-медіа, відпрацьовувати навички креативного мислення; розвивати вміння висловлювати та відстоювати власну точку зору, працювати в групах.











30 листопада 2021 року

"День відпрацювання навичок безнасильницького спілкування"

У будь-якій життєвій справі людям доводиться спілкуватися, обмінюватися інформацією, домовлятися, знаходити виходи зі складних ситуацій тощо.
Без спілкування практично неможливо провести нормально жодного дня. Правильно, грамотно, культурно вести діалог під силу не кожному, але як необхідно володіти такою культурою сучасній людині. Особливо людям таких професій як педагог, лікар, політик, працівник соціальної служби тощо.
Спілкування – це своєрідний міст між людьми, між групами людей, між окремими державами. Тому дослідження спілкування, практичне засвоєння правил спілкування – вкрай важливе для будь-якої людини.
У наш час стиль спілкування повинний відрізнятися партнерським підходом, а не ієрархічним чи авторитарної. Він повинен бути націлений на досягнення консенсусу, повинний бути комунікативним.
Іншими словами, у ході спілкування треба уникати розпоряджень, обвинувачень, пускатися в нескінченні дебати. У ході бесіди співрозмовник повинний показати свій професіоналізм, знання справи, уміння знаходити прийнятні рішення. Вирішальне значення для співрозмовника має бесіда, його уміння вести бесіду. Отже, він повинний уміти говорити! Його спеціальними знаннями визначається, що він повинний сказати. Але вирішальне значення має те, ЯК бесіда ведеться.
У наш час стиль спілкування повинний відрізнятися партнерським підходом, а не ієрархічним чи авторитарної. Він повинен бути націлений на досягнення консенсусу, повинний бути комунікативним.
Іншими словами, у ході спілкування треба уникати розпоряджень, обвинувачень, пускатися в нескінченні дебати. У ході бесіди співрозмовник повинний показати свій професіоналізм, знання справи, уміння знаходити прийнятні рішення. Вирішальне значення для співрозмовника має бесіда, його уміння вести бесіду. Отже, він повинний уміти говорити! Його спеціальними знаннями визначається, що він повинний сказати. Але вирішальне значення має те, ЯК бесіда ведеться.

-Заняття з елементами тренінгу для вчителів "Попередження насильства в школі"

Мета: допомогти учасникам сформувати почуття відповідальності за себе та інших у розв'язанні проблем насильства над дітьми;

Для учнів 5-В класу, проведено заняття на тему: "Конфлікт і спілкування",

Мета: розширити знання учнів про конфлікт та конфліктну ситуацію, розглянути його позитивні та негативні сторони, проаналізувати найбільш ефективні способи розв'язання, розглянути основні стратегії поведінки в конфлікті; навчити учнів давати вірну оцінку конфлікту та конфліктній ситуації, розвивати вміння враховувати інтереси інших людей при їх вирішенні.






1 грудня "Всесвітній день солідарності з ВІЛ-інфікованими людьми"

1988 році Організація Об’єднаних Націй офіційно оголосила 1 грудня Всесвітнім Днем боротьби зі СНІД. В цей день висловлюється солідарність з людьми, яких торкнулася проблема безпосередньо, привертається увага громадськості до питань об’єднання зусиль людства у протидії поширенню епідемії. В цей день Ви можете побачити на вулицях рідного міста людей, які носять на грудях червону стрічку. Надіти її – зробити крок назустріч тим, хто намагається боротися з невіглаством, СНІДофобією, проявами дискримінації та стигматизації людей, які живуть з ВІЛ.
Мільйони людей з різних країн та континентів носять червону стрічку як символ усвідомлення важливості консолідації суспільства у вирішенні проблем поширення епідемії.
Символічна стрічка – червона петелька з червоної тканини – має багато значень. Це і символ протесту проти необізнаності, проти дискримінації людей, які живуть з ВІЛ/СНІД. Це і знак пам’яті про померлих від СНІД. Це і знак солідарності з лікарями, з усіма, хто намагається протидіяти епідемії, нетолерантному ставленню до ЛЖВ. Це і заклик до конктретної соціальної дії.
Перше значення стрічки – “я знаю про проблеми ВІЛ-інфекції /СНІД, і ці проблеми мене глибоко хвилюють”. Спочатку червону стрічку, прикріплену на грудях, носили художники, митці, члени благодійної організації «Visual AIDS». В листопаді 1991 року на концерті, присвяченому Фреді Меркюрі, у Великобританії червону стрічку одягли 70 000 прихильників співака. Незабаром, вона стала всесвітнім символом боротьби зі СНІД і солідарності з тими, кого торкнулася ця проблема.
У Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14 відбулася Акція " Червона стрічка- символ солідарності з ВІЛ інфікованими" до якої долучилися учні 11-Б класу, мета: сприяти ґрунтовному оволодінню учнями повною та достовірною інформацією про ВІЛ/СНІД, шляхи його передачі, ситуації ризику, розвінчання міфів; привернути увагу до проблеми, висунути аргументи на користь безпечної поведінки, допомогти виробленню навичок такої поведінки; формувати позитивну мотивацію на здоровий спосіб життя, свідоме ставлення до власного здоров'я та поведінки щодо профілактики поширення ВІЛ-інфекції.
Спрямувати на толерантне ставлення до людей, які живуть із ВІЛ. Спонукати до вироблення осмисленої і зваженої особистісної та громадської позиції щодо проблематики ВІЛ/СНІДу.



2 грудня 2021 року "Міжнародний день боротьби за скасування рабства"
Щороку 2 грудня за рішенням Генеральної Асамблеї ООН відзначається Міжнародний день боротьби за скасування рабства.

Метою цього Дня є викорінення таких сучасних форм рабства, як торгівля людьми, сексуальна експлуатація, найгірші форми дитячої праці, примусові шлюби, продаж наречених, передання у спадщину вдів і насильницьке вербування дітей для подальшого використання у збройних конфліктах.
У Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14 відбулися наступні заходи:

Для учнів 2-А класу: урок- тренінг " Повага, самоповага",
Мета: розглянути людину як унікальну живу істоту; формувати позитивну Я-концепцію; дати зрозуміти дітям, що немає зовсім „поганої”, „непривабливої” людини; треба вірити в себе і цінувати ті якості, які відрізняють нас від інших; учити учасників планувати життєві перспективи, визначати якості та вміння, необхідні для втілення мрії; розвивати поняття учнів про самоповагу та її формування, емпатію в міжособистісних відносинах, розвивати навички спілкування; виховувати в дітей людяність, гуманізм у стосунках, доброзичливість, повагу до людей.

Для учнів 6-Б класу, етична бесіда на тему: " Толерантність починається з мене",
Мета: формувати ціннісне ставлення учнів до принципів толерантного відношення між людьми, що забезпечує порозуміння в різноманітному оточуючому світі, стимулювати учнів осмислювати потреби в толерантній поведінці, заохочувати бути толерантними.



3 грудня 2021 року "Міжнародний день людей з інвалідністю"

Відзначення цієї дати мобілізує підтримку громадськості для розв'язання найважливіших питань, що стосуються соціальної інтеграції людей з інвалідністю, сприяє підвищенню обізнаності про проблеми інвалідності й привертає увагу до переваг інклюзивного суспільства, доступного для всіх.
цей день є нагадуванням про необхідність виявляти турботу і милосердя до людей з особливими потребами. у світі налічується понад мільярд людей з інвалідністю.
Відзначення цієї дати – це привід задуматись над проблемами, з якими щоденно стикаються люди з інвалідністю, посилити увагу до захисту їх гідності, прав і благополуччя.

У Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14 відбулися наступні заходи:

З учнями 5-Б класу
Бесіда на тему: " Милосердя і любов до ближнього",
Мета: визначити і окреслити суть категорії добра і зла. Формувати чуйність, доброзичливість, засуджувати почуття заздрості і злості.Виховувати бажання зростати добрими, справедливими, чуйними.

З учнями 3-Б класу
Інтерактивне заняття, " Стоп булінг",
Мета: навчати дітей розпізнавати ситуації булінгу, запобігати ситуаціям булінгу, опрацювати правила, які допомагають діяти у разі булінгу, вирішувати конфлікти мирним шляхом, формувати розуміння булінгу, як прояву насильства.

З учнями 5- В класу
Квест-гра, на тему: "Зупинимо булінг разом"
Мета: ознайомлення дітей з поняттям булінгу, його видами та проявами, сприяння розвитку навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування і неприпустимості проявів булінгу в учнівському середовищі.



7 грудня 2021 року "Дискусійний онлайн майданчик"
- Перегляд соціальних роликів, з метою виховання толерантного ставлення один до одного.

Толерантність ‒ це готовність постійно і з гідністю сприймати будь-яку особистість або подію. Синоніми: терпіння, терпимість, витримка, примирення, стриманість, володіння собою, врівноваженість,  холоднокровність, стійкість, відкритість, мудрість.

Усі люди мають бути захищені від масової дискримінації, релігійного переслідування, залякування, вияву ксенофобії, расизму, фашизму.Але не потрібно плутати толерантність з поблажливістю або потуранням. Вияв толерантності, який співзвучний повазі прав людини, не означає терплячого ставлення до соціальної несправедливості, відмови від своїх або поступок чужим переконанням. Заповідь толерантності – нульова толерантність до дискримінації та насильства.

В Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14 Учні 8-А та 3- Б класів, та вихованці ГПД 2-3 класів переглядали соціальні ролики, мета яких , виховувати толерантне ставлення один до одного)





8 грудня 2021 року
Шкільний флешмоб
"Ми проти насилля - Ми за Добро!"..
.саме під таким гаслом пройшла акція-флешмоб серед учнів 1- А класу. Шкільний парламент разом з учнями 1-го класу  створили серце " Ми проти насилля" за допомогою своїх "Долоньок доброти", цим самим закликаючи кожного з нас творити добро та бути толерантними по відношенню один до одного.


9 грудня 2021 року

МИ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА
Мій улюблений світ – без насильства,
Без жорстокості, болі і зла,
Де народом заспівана пісня
Містить тільки хороші слова...
Щорічно в Україні проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства». Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
Сьогодні в Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14 в рамках онлайн-баркемпу Всеукраїнської акції " 16 днів проти насильства"були проведені наступні заходи:
З 10-А та 10-Б класами проведено урок-дискусія на тему: " Стоп булінг", мета якого: ознайомити учнів з поняттям, формами та структурою булінгу; виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навички відповідальної та безпечної поведінки.
З вихованцями гуртка "Психолог і Я"( 4класи), проведено заняття на тему: " Вчимося спілкуватися", мета якого: розвивати навички слухання, ефективного спілкування шляхом ігрових форм, познайомити вихованців з різними прийняття вербального та невербального спілкування; стимулювати у них потребу у спілкуванні.Розвивати набутий досвід спілкування та конструктивних форм поведінки.Виховувати моральні уявлення учнів та вміння переносити набуті знання і навички на спеціально створені життєво важливі ситуації.Тренінг емоцій.
Під час заняття діти створили "Галявину добрих слів та побажань": під час створення цієї галявини вони зачитували побажання , що були на квіточках, та адресували їх один одному.





10 грудня 2021 року " Міжнародний день захисту прав людини"

10 грудня у світі відзначають Міжнародний день прав людини, який було засноване 4 грудня 1950 року на засіданні Генеральної Асамблеї ООН, знаменуючи річницю ухвалення Асамблеєю Загальної декларації прав людини в 1948 році.
Засновники Міжнародного дня прав людини висловлювалися за розширення прав людини, активну пропаганду ідей рівноправності, соціальної відповідальності та взаємодопомоги.
Загальна декларація стала першим міжнародним документом, в якому були чітко сформульовані положення про права людини. Крім основних прав людини, Загальна декларація прав людини докладно перелічує політичні, громадянські права і свободи людини, а також права в економічній, соціальній і культурній сферах.
Загальна декларація прав людини спонукала людство до розробки та укладення численних конвенцій, декларацій та протоколів з прав людини: у 1948 р. було ухвалено Конвенцію про попередження злочину геноциду та покарання за нього, в 1949 р. – Женевські конвенції про захист прав людини під час збройних конфліктів, 1950 р. – Європейську Конвенцію захисту прав людини та основних свобод, 1959 – Декларацію прав дитини, в 1966 р. – пакти про права людини тощо. Також було створено різноманітні установи та посади для більш об’єктивного дотримання державами прав людини – Комісія ООН з прав людини та Уповноважений з прав людини.
У Спеціалізованій загальноосвітній школі I-III ступенів 14 відбулися наступні заходи:
Виховна година в 4-Б класі ” Подорож країною Закону та Права” метою було
ознайомити дітей із правами, що гарантуються законом, сприяти формуванню правового світогляду, системи теоретичних поглядів на права дитини, формувати активну позицію дітей щодо реалізації себе та своїх прав у житті, правову свідомість. Розвивати логічне мислення, інтерес до правових знань, навички самореалізації і самовиховання. Виховувати пошану до законів України, вчити користуватися своїми правами. Розвивати логічне мислення, інтерес до правових знань, навички самореалізації і самовиховання. Розширити знання учнів про основні положення Декларації та Конвенції із захисту прав дитини. Розвивати культуру дітей, ввічливість, чесність, людяність. Виховувати дисциплінованість, повагу до товаришів.
Для учнів 10-А, 9-Б, 9-В, 6-Б, проведено заняття на тему " Обережно кібербулінг"мета якого: ознайомити учнів з поняттям «кібербулінг»; привернути увагу учнівв до питання насилля засобами інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; розвинути повагу один до одного.

 



Онлайн-баркемп 16 днів проти насильство  
  Online сексуальне насильство над дітьми (кібер грумінг)  
  Невигадані історії»: Історія Жеки  
  «Невигадані історії»: Історія Тьоми  
  Толерантність починається з мене | Tolerance starts with me короткометражний фільм  
  Мультик Мотузки

Немає коментарів:

Дописати коментар