Соціально–психологічна служба–це спільна діяльність психолога та соціального педагога.
Основною метою роботи соціально-психологічної служби школи:зробити життя здобувачів освіти зручним, комфортним, безпечним; захистити права всіх учасників навчально-виховного процесу.Виховати в дітях патріотизм та шанобливе ставлення до національної культури та родини.Допомогти педагогам і батькам дитини зрозуміти особливості поведінки дитини в кризові періоди, за потребою провести корекційно-профілактичну роботу.
Практичний психолог
Скороход Аліна Володимирівна
"До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети іти:
З любов'ю серце дітям віддавати"
Життєве кредо:
"До справи з цікавістю і бажанням,
До дітей - з любов'ю і повагою,
До людей - шаною і вдячністю"
Проблема над якою працюю:
Використання освітніх інновацій педагогіки партнерства на компетентнісній основі у формуванні, збереженні і зміцненні здоров'я учасників навчально-виховного процесу.
Мета проблеми:
Формувати характеристики психологічно-здорової особистості та сприяти гармонійному розвитку особистості здатної до творчої самореалізації і самовдосконалення на засадах педагогіки партнерства.
Скороход Аліна Володимирівна практичний психолог Спеціалізованої загальноосвітньої школи I-III ступенів №14 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області з 2021 року.
Освіта вища: Кіровоградський
державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка.
Факультет педагогіки та
психології.
30 червня 2015 року здобула ступінь бакалавра за напрямом підготовки
початкова освіта, здобула кваліфікацію вчитель початкової школи.
30 червня 2016 року здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю початкова
освіта, здобула кваліфікацію організатор початкової освіти, вчитель початкової
школи, вчитель іноземної мови в початкових класах.
31 січня 2018 року здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр
спеціальність Менеджмент освітня програма Управління навчальним закладом;
професійна кваліфікація Керівник підприємства , установи та організації ( у
сфері освіти та виробничого навчання)
30 червня 2021 року здобула кваліфікацію: ступінь вищої освіти магістр. Галузь знань Соціальні та
поведінкові науки; спеціальність 053 Психологія; професійна кваліфікація
Магістр психології Практичний психолог.
Автор статті «
Управлінська діяльність керівника освітнього закладу» ст. 280-285
ББК 74.580
С 88
УДК 378
Студентський вісник кафедри
педагогіки та освітнього менеджменту. –
Випуск 17 (II).-
Харків, 2017 .-340 с.
Автор статті « Особливості роботи
психолога соціальної сфери з сім'ями, що опинилися в складних життєвих
обставинах» ст..194-198.
ББК 88.37
Теоретичні та методологічні
проблеми практичної психології , її перспективи. Збірник міжвузівської студентської
науково-практичної конференції, присвяченої 130-річчю з Дня народження К. Левіна-
Кропивницький ,2020-256 с.
Автор статті «Практичні засади
роботи психолога соціальної сфери з сім'ями, що опинилися в складних життєвих
обставинах» на Всеукраїнську науково-практичну конференцію
«Теоретико-методологічні проблеми практичної
психології та її перспективи розвитку» (присвяченій 125-річчю з Дня народження
Жана Піаже).
Контактна інформація: skorohodav@ukr.net
Практичний психолог КЗ "Ліцей "Лінгвістичний" Кропивницької міської ради"
Соціальний педагог
Андраєва Тетяна Андріївна
Проблема: «Діти групи ризику та особливості їх соціальної адаптації»
Мета проблеми : допомога в адаптації та самореалізації учнів «групи ризику».
Завдання
1. Сприяти повноцінному особистісному й інтелектуальному розвитку дітей, успішній соціалізації на кожному віковому етапі .
2. Розвивати індивідуальні пізнавальні та творчі здібності учнів.
3. Створювати умови адекватного розвитку в умовах шкільного навчання.
4. Допомогати особистості самовизначатись та самореалізовуватись.
5. Формувати творчість особистості, становлення її фізичного і морального здоров’я.
6. Формувати психологічну культуру вчителів, учнів, батьків, консультувати їх з питань психології, її практичного використання в умовах навчально-виховного процесу .
7. Сприяти формуванню ціннісних орієнтації дитини.
Важливі напрямки роботи:
1. Діагностика всіх категорій дітей.
2.Консультації учнів, батьків, педагогів.
3. Сприяння процесу адаптації учнів до умов навчання та виховання (1, 5, 10 кл).
4.Попередження небажаних явищ серед молоді (наркоманії, правопорушень, насильства, СНІДу, тощо).
5.Соціальний супровід дітей пільгових категорій.
6.Соціальний супровід дітей «групи ризику».
7. Сприяння професійному самовизначенню учнів.
8. Формувати орієнтацію учнів на здоровий спосіб життя .
9. Попередження небажаних явищ серед молоді (наркоманії, правопорушень, насильства, СНІДу, тощо).
10. Попередження насильств, булінгів серед дітей та учнівської молоді.
Немає коментарів:
Дописати коментар