Дитина, яка нічим не заявляє про свою
індивідуальність,
нічим
не цікавиться, нікого не
непокоїть, нікому не
завдає ніяких турбот і прикрощів, найважча дитина.
В. Сухомлинський
Мета: відпрацювати психолого-педагогічні методи і прийоми покрашення взаємин педагога з важковиховуваним учнем, із дитячим колективом, ознайомити учасників із ефективними шляхами вирішення проблеми.
Завдання:
допомогти в організації роботи з важковиховуваними учнями;
сформувати вміння групової взаємодії;
спонукати до професійного самовдосконалення та самоосвіти. Обладнання: плакати, стікери у формі пелюсток, сліди людини, фломастери, картки двох кольорів різної форми із зображенням різних малюнків.
Немає коментарів:
Дописати коментар