Виступ на засіданні МО класних керівників «Девіації в поведінці підлітків»

 

  Дитина, яка нічим не заявляє про свою індивідуальність,

   нічим  не  цікавиться, нікого не непокоїть, нікому не

   завдає ніяких турбот і прикрощів,    найважча дитина.

 В. Сухомлинський







Мета: відпрацювати психолого-педагогічні методи і прийоми покрашення взаємин педагога з важковиховуваним учнем, із дитячим колективом, ознайомити учасників із ефективними шляхами вирішення проблеми.

Завдання:

допомогти в організації роботи з важковиховуваними учнями;

сформувати вміння групової взаємодії;

спонукати до професійного самовдосконалення та самоосвіти. Обладнання: плакати, стікери у формі пелюсток, сліди людини, фломастери, картки двох кольорів різної форми із зображенням різних малюнків.


Немає коментарів:

Дописати коментар