Актуальність теми зумовлена тим, що явище булінгу надзвичайно поширене в сучасній школі, а його наслідки, беззаперечно, негативно впливають на самореалізацію особистості. Цю проблему з тих чи тих причин дуже часто замовчують, її не прийнято обговорювати. За таких умов проблему не усувають, а навпаки, вона набуває більших обсягів та жорстокості. В такому контексті варто розуміти, що реформація сучасної нової української школи можлива за умови створення соціально безпечного освітнього простору шляхом формування в учнів вміння правильно поводитись у небезпечних та критичних ситуаціях загрози життю, честі та гідності особистості, булінгу, мобінгу, надавати допомогу собі та іншим.
Практичним психологом для учнів 3-4 класів була проведена година психолога "Скажи "Ні!" булінгу", мета якої:
- навчальна:
ознайомити
учнів з поняттям, формами та структурою булінгу;
- виховна: виховувати почуття власної гідності; виховувати
почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства;
-
розвивальна: розвивати
навички протидії соціальному тискові; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі
складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки.
Немає коментарів:
Дописати коментар