"Рекомендації з підготовки до НМТ"

Психологічна підготовка до НМТ

 НМТ— це реальність нашого освітнього простору. В педагогічних колах проблеми та перспективи, пов’язані із національним мультипредметним тестом(НМТ), сьогодні широко обговорюють. Нині проблема методичного супроводу предметної підготовки до НМТ достатньо висвітлена, тоді як психологічний компонент такої підготовки залишається мало розробленою сферою психолого-педагогічної теорії та практики.


Тестування – це серйозне психологічне випробування тому завдання школи і вчителів допомогти учням психологічно налаштувати учнів на успіх, ознайомити з правилами проходження НМТ, допомогти в підготовці до тестування.

Для психолога важливіше не те, наскільки переконання учасників НМТ об’єктивно відображають реальну картину тестування, а емоційні установки випускників та їхніх батьків. Тому основною його метою є організація та впровадження різних форм роботи з усіма учасниками навчально-виховного процесу щодо розвіювання негативних переконань («пропрацювання міфології»), яка склалася в учнів, батьків та педагогів щодо процедури НМТ. А очікуваним результатом поперджувально-просвітницької, розвивальної роботи буде формування позитивного ставлення до національного мультипредметного тесту.
Практичний психолог Комунального закладу " Ліцей " Лінгвістичний " Кропивницької міської ради", провела годину психолога для учнів 11-х класів "Рекомендації з підготовки до НМТ", мета якої: опанування навичок коригування та управління негативними емоціями під час підготовки та складання НМТ, сприяти розвитку позитивного мислення, рямованості та віри в себе







рямованості та віри в себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар