"Запобігання втраті учнівською молоддю життєвих цінностей"
Дана тема надає змогу наблизити дорослих до позиції дитини, показати, що з віком погляди й світовідчуття людей міняються, а також співрацювати за схемою (психолог - соціальний педагог - учень - вчитель - батьки).
Нерепресивна педагогіка — що це? А це певна філософія життя, свого роду світогляд, певна моральна позиція стосовно того, що називають проблемами, життєвими труднощами, чого б вони не стосувалися, де б нас не наздоганяли. Вона не має ніякого відношення до толстовства, примирення, потурання злу, розв’язання проблем шляхом неучасті в їх вирішенні. Нажаль, найчастіше ненасилля розуміють як щось дуже бліде, запорошене, слабке, тьмяне, малоцікаве, а головне — малоефективне. Насправді ненасилля — це прояв дуже великої сили, демонстрування чималого знання. Бо насилля породжується лише в тих життєвих ситуаціях, де ми не в змозі самостійно розв’язати проблему, вийти з глухого кута нерозуміння, подолати скруту.
Те, що називають «конфліктом між батьками і дітьми», має зникнути, бо таке про-тистояння ненормальне. Співпраця між поколіннями — так, міжусобиця — нонсенс за формулюванням.
Немає коментарів:
Дописати коментар